I SINGLE AND I PROUD !.

Wednesday 25 July 2012

i am new student

hyep , n0w aku dhaa bergelar sbg se0wanx student , aku masuk unifield akhirnye , dary na ke p0li aku tercampak kad melake ney .. hump , just 0ke-2 .  . bestiee aku gelak and marah an aku , aku masuk sney c0z , dye suh  masuk tmpt dye KTT ue . . hump , wndue my mum , ary ney first day aku p0se , sblm ney cuty .  haha ! aku na st0ry  sal ex aku , aku syg dye b0le ark ?  aku nak get bacx nan dye , xp aku dhaa terlanjur c0uple nan 0wanx len , cam ane ney . . b0le tlg aku ark , pening d0e pk sal dye  ..  dary dulu aku tgu dye , xp nape bawu skunk dye  _____________________  aku sayang dye , xp aku tak nak permain kan  bf aku yg skunk , agy un dye tak buad hal un . . dye s0 far s0 gud ..  cume kdg-2 aku tak suke prgai dye . . mklum r dhaa dekat an cam2 hal r . .  ley ark na c0uple 2 .. glerw an . . aku just syg dye , chenta l0m . . k lhaa , aku taa bukak p0se nan fmly sdeyh glerw k0ddd :(

No comments: