I SINGLE AND I PROUD !.

Wednesday 14 November 2012

kenape melupakan sese0rang t0o susah ?

hyee blogger :) , k0wang nampak aku tengah senyum kan ? HAHA . senyum lhaa sgt kan , dalam haty tuhan jee yg taw , k fullst0p , abaikan kekalutan kad situ . !tak penting pun..kenape ? kenape ? n kenape ??  nape lhaa aku asyik teringat , huh ! penat taw pk kan awk yg tak pikirkan saye ..tapi aku kalau nak melupakan seseorang memang mengambil mase yang agak lame pun ? ye laa takkan kite senang-2 jee nak lupekan dye kan..memang tak lhaa . .tapi  aku taw mesty dye tengah bahagie sekarangkan ..aku dah tak text dye , c0ngret t0o my self . clap n clap. .aku dah tak nak ggu dye .cukup sekadar aku mengingati dye , dye tak perlu taw selebihnyer .. k cukup . aku tak sanggup nak fikirkan semua t0o . cukup membuatkan aku tersikse , btw .. semalam i g0t present fr0m my sis n brother in law , tengss sgt-2 . aku memang suke k0pak kan duit abg-2 n akaq-2 aku .. naseb laa dpt adik cam aku , aku memang mcm ney , gilerw fashi0n n kaki sh0pingg .korang , bosan lhaa cuti sem ney , aku taktaw nak buad ape , bila tak cuti nak cuti n bile dah cuti taknak cuti lak , pening-2 . kenape lahh ade mnsia mcm aku . hehe .tapi hakikat yang sebenar nyer aku dah taknak balik afam0sa lagy . kenape ? law yang bce bel0g aku , mesty taw kenape aku tak nak balik . tapii terpakse balik..hah ? terlupe plak aku nak st0ry , sal apex ? apex kite mnx maap . kite tak b0leh time awk.. aku nak al0ne buad mase ney . law berkawan t0o b0leh lhaa ..tapi law untuk c0uple , sile batal kan niat anda .. SAY N0 T0O C0UPLE , BUT SAY YES BE SINGLE 4 a while  .. k kegilaan kad situ ..0keey lha  , aku nak memasak ney , even aku bukan jenis perempuan yang suke memask , tapii aku tetap kne masak .. *( kemalasan ) k byee ..

No comments: